Ninja Gaiden 2 خشن تر از همیشه !!

سلام .

به نقل از سایت
Darkzero بازی بسیار زیبای Ninja Gaiden 2 برای افراد با سنین 18 سال به بالا مجاز خواهد بود !
BBFC امروز رسما اشکار کرد که این بازی به صورت قطعی با درجه سنی +18 عرضه خواهد شد . لازم به ذکر هست که در بین سری Ninja Gaiden بازی Ninja Gaiden 2 که قرار هست تا مدتی دیگر منتشر شود بالاترین درجه سنی را به خود اختصاص داده است .
بازی Ninja Gaiden Black و Ninja Gaiden Sigma با درجه سنی +15 منتشر شده بودند . همچنین PEGI به نسخه اورجینال XBox از این بازی که در سال 2004 منتشر شده بود درجه سنی 16 را اختصاص داده بود .

خب حالا این به چه معنی میتونه باشد ؟!!

به این معنیه که این بازی دارای contains strong و bloody violence میباشد .
البته این احتمال ( البته از احتمال بیشتر ) هم هست که این بازی در استرالیا توسط OFLC ممنوع بشه . در استرالیا بازی با این وضعیت کاملا ممنوع هست .
اگه یادتون باشه این موضوع سر Ninja Gaiden Black هم اتفاق افتاد و عرضه ی این بازی در این کشور ممنوع شد .
در امریکا هم سه قسمتی که از بازی Ninja Gaiden در گذشته منتشر شده بود از ESRB درجه M را گرفته بودند بنابراین پیش بینی میشود این بازی هم مانند قسمت های قبلی خود با درجه سنی M در امریکا منتشر خواهد شد .
بهتره بدونید این بازی بدون هیچ سانسوری عرضه خواهد شد . پس خوشبختانه نگرانی در این مورد نداشته باشید .

این هم داستان تقریبا کامل سری پرنس ایرانی

این هم داستان تقریبا کامل سری Prince Of Persia
داستان بازی در مورد ساعت شنی وشن های داخل ان (
sand) است که در این جزیره
ساخته شده.این ساعت شنی توسط ماهاراجا از این جزیره دزدیده شده وبه هند میره و بعد که پرنس ولشکرش به اونجا حمله می کنند به هین ساعت دسترسی پیدا میکنندو پرنس اونو باز میکنه وشن ها بیرون می ایندو...(داستان پرنس 1)
خب حالا اگه از ابتدای دموی اول پرنسکه من توی
cd پرنس پیداش نکردم بگذریم که معلوم نیست ایا پرنس داره ماجرا رو تعریف میکنه یا نه.داستان بدین ترتییب شروع
می شه که پرنس با پیرمردی در حال صحبت است.
پیرمرد به پرنس میگه در جزیره زمان ,ساعت شنی ساخته شده و ماهاراجا ساعت رو از اونجا دزدیده.
پرنس متوجه میشه که هفت سال پیش اشتباهی کرده.بله اون ساعت شنی رو باز کرده.
پیرمرد به پرنس میگه هر کسی اون ساعت رو باز کنه خواهد مرد.پرنس به پیرمرد میگه که برای اولین بار است تو زندگی اش میترسه.پیرمرد به پرنس میگه که تو خواهی مرد و یک هیولا (داهاکا)که نگهبان
time line است تو رو میگیره و تو میمیری.
پرنس هم تصمیم میگیره که به جایی که منتظر مرگ بمونه سعی کنه که سر نوشت خودشو عوض کنه.پس به پیر مرد میگه که به اون جزیره و به زمانی که شنها ساخته شده اند می ره وجلوی ساخته شدن انها رو میگیره وبنابراین وقتی که شن ها ساخته نشوند دیگه باز کردن ساعت شنی هم مشکلی ایجاد نمیکنه و داهاکا هم با اون دیگه کاری نخواهد داشت.
در نهایت پیرمرد به پرنس میگه که برو ولی بدون که سفر تو پایان خوشی نداره و
نمیتونی سرنوشت خودت رو عوض کنی.هیچ بشری نمیتونه!!
با این همه پرنس تصمیم به رفتن میگیره وسوار بر کشتی به سمت جزیره حرکت میکنه
ولی در بین راه یک کشتی به انها حمله میکنه پس از در گیری با موجوداتی .پرنس با زنی به نام
shadee روبرو میشه که میخواهد پرنس رو بکشه...
پرنس با
shadee درگیر میشه در حین نبرد .shadee پرنس رو توی اب می ندازه(حالا یا در حین نبرداین گونه می شود و یا شاید shadee ازپرنس چشم ابی ما خوشش اومده و دلش نیومده اونو بکشه).به هر صورت پرنس توی اب میافته و کشتی اش هم نابود میشه.اب پرنس رو به جزیره میاره .
پرنس توی جزیره دوباره با
shadee روبرو میشه و shadee فرار میکنه .پرنس اونو دنبال میکنه .shadee وارد مکانیسمی میشه که اونو به زمان گذشته (زمان ایجاد شدن ماسه(sand))می بره.پرنس اونو دنبال میکنه و او هم به اون زمان میره .
پرنس در حین تعقیب کردن
shadee موجود دیگری رو میبینه (که بعدا میفهمه خودش بوده).
پرنس در سالن اصلی قصر,
shadee رو میبینه که داره یک زن رو به پایین می ندازه(اما برای چه؟بازهم عجله نکنید )پرنس بهshadee میگه که به اون زن کاری نداشته باش و بیا کار نیمه تماممون رو تمام کنیم.

ادامه مطلب ...

معرفی شخصیت های اصلی پرنس فارس۳

منبع سیمز47

پس زمینه:پرنس از سرزمین زمان برگشته اون دیگه پرنس جوان سابق نیست بسیار شکسته شده واون علتی جز جنگ با داهاکا نداره. اوبعد ازنابود کردن شن های زمان به سرزمین خود بابل برگشت

نوع شخصیت:یک قهرمان حماسی که جنگ با سرنوشت را پذیرفت.در سرتاسر بازی او به عنوان یک فرد رشد خواهد کرد.او دلسوزی، فداکاری،قهرمانی، را یاد میگرد

ماموریت:او می خواهد سرزمین خود را از دست شیطانی متجاوز نجات بدهد و سرانجام هم مردم خود را نجات خواهد داد

پس زمینه:شن های زمان در بدن پرنس به جریان افتادند و کم کم تمام وجود او را در بر خواهند گرفت،پرنس کم کم به سمت تباهی کشیده می شود و قدرت پرنس تاریکی بیشتر و بیشتر می شود در سراسر بازی می تونید ببینید که پرنس کم کم داره به پرنس تاریکی تبدیل می شه

نوع شخصیت:این است تمام تجسم شخصیتی پرنس تاریکی:بی باک ،ظالم، نترس، تند، خشن، خودخواه

ماموریت:خونخواهی از دشمنان و افزایش قدرت پرنس

در بازی واریور ویتن(پرنس2)پرنس کالینا رو ملاقات می کنه او همان امپراطور زمان بود.اونها سرزمین زمان رو با هم ترک کردند و به سمت بابل راهی شدند. او خیلی زود توسط دشمنان شیطانی گرگان گرفته می شه و کشته می شه. در بدن کالینا سلطان زمان شن های زمان بود باز شن های زمان خارج شدند و موجب خرابی شدند. اما آنچه معلومه او فوق طبیعی زندگی کرد او هرگز از بین نرفت و او به عنوان راوی داستان تا آخر با ما بود

پس زمینه:سال ها از زمانی که قرح رو در بازی سند آف تایم(پرنس1)دیدیم می گذرد او در این مدت بزرگتر از قبل شده و به بابل سفر کرده و زندگی داره می کنه.باید اینو بدونید که اصلا بازی سند آف تایم (پرنس1)اصلا اتفاق نیوفتاده که فرح به بابل اسیر بشه(پرنس زمان رو به حالت اولیه برگردونده)پرنس از نظر عاطفه خیلی به او علاقه داره ولی فرح به هیچ عنوان پرنس رو یادش نمی یاد

نوع شخصیت:تیز و چابک ، سریع و قوی و واقعا از فرحی که در سند آف تایم می شناسیم قوی تر و رشید تر است

ماموریت:او درصدد نابودی شیطان و آزادی بابیلون است و به خونخواهی ازشیطان به این جنگ آمده است او جز به آزادی مردم فکر دیگری ندارد

مرد پیر در جوانی پرنس از او مراقبت کرده و او واقعا پرنس رو مثل پسر خودش دوست داره. وقتیاو بچه بود مرد پیر مثل یک مربی برای پرنس بود و پرنس هم از مرد پیر کمک می خواست و مرد پیر با صحبت های خود او را یاری می کرد

Rainbow Six Vegas 2

Rainbow Six Vegas 2

آغاز:وگاس شهر تروریستها...

وگاس شهر گرفتار شده توسط تروریستهاست و اینجاست که گروه نجاتی برای نابودی توطئه های تروریستها به منطقه اعزام شده است گروهی کاربلد و همه فن حریف که میتوانند به خوبی از پس هر ماموریت غیر قابل انجامی بر بیایند و شما این بار در نقش یکی از فرماندهان گروه آلفای رنبوی ششم به منطقه میروید و باید از پس تروریستها بر بیاید و مردم را به طور زنده از چنگ تروریستها نجات دهید تا آنها به هدف شومشان به هیچ وجه نرسند ...وگاس شهر پر شده از تروریستهاست و اینبار تروریستها با نیروها و تجهیزات بهتری در مقابل شما صف آرائی میکنند...هرچند در مقابل گروه کوچک ولی باهوش شما کاری را از پیش نخواهند برد...

اگر شما شماره اول بازی Rainbow Six Vegas را بازی کرده باشید؛ احساس این رو پیدا میکردید که دارید یک مسیر نو را در سری Rainbow Six طی میکنید... شماره دوم وگاس نیز تقریبا همان حالت قبلی را دارد و تنها یک شماره 2 را دنباله خود حمل کرده است بازی در عین حالی که کمی فرسوده به نظر میرسد ولی بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده ای است.بازی که برای رد کردن به فکر و علاقه مندان خود را می طلبد و به هیچ عنوان بازی ساده ای نیست.

پیش زمینه داستانی:داستانی نه چندان قدرتمند برای عنوان دیگری از Tom Clancy

با اینکه در عنوان این بازی نامی به نام Tom Clancy حک شده که از اون داستانهای خوب و گیرایی دیدیم ولی این بار داستان بازی آن حالت خوب فهمی خود را از دست داده و شما به سختی متوجه خط داستانی بازی خواهید شد.چنان میتوان گفت که شما وقتی شماره یک بازی را بازی میکردید با یک داستان در عین حال جالب و دلچسب و به همان حال درگیر کننده و زود فهم رو به رو بودیم و یک پایان عالی برای Rainbow Six Vegas باعث یک خاطره بسیار عالی شد ولی Rainbow Six Vegas 2 ...باز هم جلوگیری از تروریستها بدون در نظر گرفتن بسیاری از مسائل و وجود بسیاری از مشکلات در قسمت داستانی campaign بازی که نمیتوان به همین راحتی از کنار آن عبور کرد!!!که تا بازی را انجام ندهید متوجه این مشکلات نخواهید شد و بازگو کردن این مشکلات باعث لو رفتن بخشی از داستان اصلی بازی می شود.شما در بازی زیاد با شخصیت اولیه ( در نسخه اول)بازی یعنی Logan Keller (لو گان کلر)پیش نخواهید رفت در عوض شما به عنوان Bishop( بیشاپ) در درون بازی تروریستها رو شکار میکنید و گروگانها رو نجات میدید.هر چند بازی گیجی های زیادی در داستان خود دارد ولی یک چیز کاملا روشن و مشخص است در درون شهر وگاس تروریستهایی وجود دارند و شما مجبور هستید تا تمام شهر را نگرفتند آنها را نابود کنید.در کل بازی مانند سابق است ولی صحنه های بزرگ در مراحل بازی دیده میشود برای مثال:در مرحله ای از بازی شما باید یک فرد رو حمایت کنید تا به یک قرار ملاقات راجع به مواد شیمیایی برود و اون فرد جزء تروریستهاست و شما نباید آن را بکشید تا شما را به هدف اصلی تر برساند...و این مرحله پر شده از حوادث عالی که آنها را بازگو نمکنیم تا خود شما آنها را بچشید، هرچند در کل قسمت مرحله ای بازی بسیار کوتاه است و تا قصد سرگرم شدن کامل را دارید تمام می شود ولی ارزش دوباره بازی کردن با درجه سختی بالاتر را دارد!

 

داستان بازی:به دنبال تروریستهای منطقه وگاس...

شروع بازی شما را به منطقهPíc des Pyreneés (رصد خانه) در فرانسه و سال 2005 میبرد و شما را به رویدادهای قبل از اتفاقات Rainbow Six 3: Raven Shield میکشاند...در جایی که تروریستها به منطقه ای از اروپا رسیدند ...لو گان کلر و گابریئل نواک از ماموران گروه رینبو توسط بیشاپ فرمانده گروه به اروپا اعزام میشوند تا با تروریستها ملاقات کنند تا توجه آنها را از اهداف خود دور کنند و گروهای ویژه رینبو یعنی آلفا و براو بتوانند خود را هر چه راحتر به سمت تروریستها بکشانند.بیشاپ که فرماندهی گروه براوو را در دست دارد, کلر و نواک را به محل های تعیین شده هدایت میکند و منتظر میمانند که تیم آلفا هم در محلهای تعیین شده مستقر شود. قبل از استقرار تیم آلفا, نواک به طور ناگهانی شروع به شلیک میکند و بیشاپ هم مجبور به شلیک به سمت تروریست ها میشود, اما مونروئه یکی از اعضای زبده گروه آلفا به خاطر اشتباه نواک توسط تروریست ها کشته میشود.از گروه رینوی ششم دستور می اید که تروریستها بعد از کشتن مونزوئه قصد فرار دارند و ماموریت جدید گروه آلفا به بیشاپ داده میشود و آن هم نابودی کامل تمام تروریستهاست، ماموریت بعدی خنثی کردن بمبی است که توسط تروریست ها که از ترسشان فعال کرده اند است، بیشاپ گروه را به دو قسمت تقسیم میکند و نواک را برای خنثی کردن بمبها میفرستد و خود و کلر برای پاک سازی منطقه راهی میشوند. نواک به سختی بمب را خنثی نمیکند ولی در آخر کار توسط دشمنان محاصره و زخمی میشود برای همین از دوستانش کمک میخواهد ...بلاخره کلر و بیشاپ از راه میرسند و قبل از مرگ نواک تروریستها را نابود میکنند...بقیه داستان به سال 2010 کشیده میشه جایی در وگاس ، بیشاپ و گروه جدیدش برای جلوگیری از تروریستهایی رهسپار مبارزه ای سخت شده اند و شما خود باید آنها را کنترل و دنبال کنید...

 

گیم پلی:یک لحظه غفلت مساوی است با کشته شدن...

هنوز بازی را از نظر گیم پلی باید بهترین و جذابترین در سبک خودش دانست که مانند یک کار تکرار نشدنی به نظر میرسه و تمام جذابیت بازی رو به دوش خودش میکشه و گیم پلی تقریبا همان گیم پلی جذاب قبل است.بعلاوه امکانات جدیدی که به بازی اضافه شده که مثلا دکمه هایی دم دست که باعث کارایی های سریع در بعضی مواقع بازی میشوند که جلوتر به آنها اشاراتی خواهیم کرد.بعبارتی بهتر میتوان گفت بازی از نظر گیم پلی با تجربه تر از قبل عمل کرده است و با استفاده از تجربیات Rainbow Six Vegas اولیه ،گیم پلی به مراتب راحتر و روان تر از قبل طراحی شده است و مانند بالش نرم برای شما خواهد بود، به طوری که از سازندگان بازی سپاسگذار خواهید شد.

گیم پلی گفتیم خوب است ولی... بازی Rainbow Six Vegas 2 ، بازی به مراتب سخت تر از آْن است که تصور میکنید اگر شماره قبلی بازی را تجربه نکردید مطمئنا پول خود را برای این شماره از بازی به هدر ندهید زیرا این بازی بدون تجربه قبلی بسیار سخت و دردناک خواهد بود و در نتیجه باعث می شود نگاه شما به این بازی سرد شود و دیگر میلی برای بازی کردن بازی نداشته باشید... حالا کمی برای شما بازی را توصیف میکنم شاید حرف ما را بپذیرید...شما در این بازی با چند تیر دشمن خواهید مرد و دشمن با دیدن حتی قسمتی از بدن شما به سمت شما شلیک خواهد کرد و بازی بسیار ، بسیار به واقعیت نزدیک است.در بازی درجه سختی آسانی نخواهد دید و هر درجه سختی بازی سختی خود را داراست و این دلایلی است که شما به یک باره به سراق بازی نروید!!در بازی حتی اگر بسیار حرفه ای هم باشید کلمه "game over" را بارها و بارها خواهید دید، پس از دیدن این کلمه که بارها و بارها خواهید دید خسته نشوید!!!

 

در بازی در مناطق بسته به راحتی در هر جایی که فکر میکنید میتوانید پناه بگیرید و با پناه گرفتن شما بازی از حالت اول شخص به سوم شخص منتقل میشود و باعث جذابیت میشود و در این حالت شما هنوز تیراندازی تصادفی را نیز دارید و میتوانید به صورت تصادفی به سمت دشمنان شلیک کیند که البته بسیار به ندرت تیرها در این حالت به دشمنان برخورد میکنند این حالت نسبت به قبل پیشرفت خوبی داشته است و آن هم سرعت بالاتر آن است و اگر با شات گان این کار را صورت بدهید میتوانید به راحتی دشمنان را از پای در بیاورید. در همین قسمت تغییری که وجود دارد رد شدن برخی تیر ها از بقل دیوارها و برخورد با شماست که قبلا همچین چیزی وجود نداشت پس باید در لبه دیوارها پناه نگیرید و یا بسیار کمتر این کار را انجام دهید.

 

در مکانهای باز، بهترین راهی که از مناطق باز بازی شما خود را فراری بدهید و به مناطق امن برسید ،سرعت دادن به بازی است زیرا مناطق باز و بدون هیچ جایی برای پناه گرفتن واقعا بازی را برای شما به جهنم تبدیل میکنند... برای این امر سازندگان بازی حالت حرکت و تیر اندازی را درست کردند که در بازیهای چون gear of war قبلا دیده بودیم در این حالت بازیکن در حین حرکت سریع به سمت منطقه امن به سمت دشمنان تیراندازی میکند و باعث ترس در آنها شده تا آنها به راحتی نتوانند به سمت شما شلیک کنند.هر چند در بعضی موارد هنوز پیشرفتی ندیدیم مثلا وقتی یک نارنجک جلوی پای شخصیت بازی می افتد شما انتظار دارید بتوانید کمی به عقب فرار کنید ولی در عین تعجب می بینید توانایی چنان کاری را ندارید و این یک حالت واقعیت گرایانه برزخی و وحشتناک است و بدون اینکه به بازی اعتراضی را بکنید فقط باید منتظر صفحه  "game over" باشید!!همین مسائل باعث میشه آن حالت تند و زیبای گیم پلی بازی کم رنگ تر از قبل خود را نشان دهد.در کل حالت گیم پلی و تیر اندازی در بازی بسیار جذاب است و شما به راحتی میتوانید دهن دشمنان خود را پر از باروت کنید البته باز به توانایی های شما در اجرای هر چه بهتر گیم پلی بازی برمیگردد.... ولی در هر صورت آدرنالین خون شما در هر لحظه از بازی بالا و پایین میشود زیرا هر لحظه منتظر دشمن باهوشی هستید که ممکن است در هر جایی خود را پنهان کرده باشد و به سمت شما شلیک کند!

 

کارایی های جدید و قدیمی :لباس و تیپ خود را انتخاب کنید...

یکی از مسائل خوب جدید انتخاب لباس و مدل ریش و سیبیل در اول بازی است که البته ربطی به روند بازی ندارد بلکه فقط میتواند به متنوع کردن بازی کمک کند برای اینکه برخی از لباسها یا وسایل قسمت اولیه بازی که قفل هستند را تهیه کنید نیاز به experience (تجربه) دارید... در بازی حالت جدیدی به وجود آمده که شما با کشتن هر فرد به شما experience (تجربه)داده میشود و با جمع آوری این امتییازات شما میتوانید به آپگرید وسایل خود بپردازید از این به بعد با پیشروی و انجام هر ماموریت و با افزایش تجربه شما، شما درجه بالاتری گرفته و امکانات بیشتری نیز میتوانید برای خود دست و پا کنید.علاوه بر این چیز جدید دیگری که در بازی بوجود آمده چک پوینتهای نزدیک تری است که نسبت به قبل وجود دارد چون در بازی شما خود نمی توانید بازی را سیو کنید در بازی چک پوینتهایی است که هر قسمت را برای شما سیو میکند در Rainbow Six: Vegas 1 این چک پوینتها بسیار دور از هم بودند ولی در Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 سعی شده این چک پوینتها نزدیک تر به هم باشند، نقشه ها مانند سابق است ولی اینبار به صورت کوچکتر و به صورت مینی مپ در گوشه تصویر ظاهر میشود همچنین شما میتوانید از مادون قرمز و امکانات دیگر از این قبیل نیز استفاده کنید که بسیار واقعی طراحی شده اند و دید کمتری نسبت به بازیهای دیگر دارند.همچنین حالت رفتن به سمت ماموریت اصلی با همان دایره سری قبل که متراژ را هم در کنار آن زده شده است نشان داده میشود، این تمام امکانات بازی نیست و خود شما هم در کشف آنها باید کمی تلاش کنید...در کل امکانات بازی با امکانات جدید کاملتر شده و بهتر به نظر میرسد.

 

دو یار باوفا و حرف شنو:دو یار شما مانند بازوی راست و چپ شما...به دنبال شما و منتظر دستورات شما...

درست مانند سری قبل بازی شما به عنوان یک فرمانده به همراه دو یار امین خود بازی را دنبال میکنید.برخلاف دیگر بازیها این بار همه کارایی های دو یار شما در دستان شماست، چگونگی تیراندازی، محل استقرار، دنبال شما آمدن، استفاده از سایلنس(صدا خفه کن) در تفنگ ها، زدن تیر به صورت تصادفی ،تیراندازی با دقت هر چه تمام تر و حتی محل استقرار آنها نیز در دستان شماست... علاوه بر این میتوانید به آنها دستوارت گروهی چون شکستن و وارد شدن از در یا از نردبان پایین رفتن یا آویزان شدن از تناب را به آنها در زمان و وقت خود بدهید.این دو یار به قدری در طول بازی به شما کمک میکنند که واقعا از بازی لذت میبرید ولی این یارها نیز زخمی نیز میشوند که باید به بالای سر آنها رفته و یا به یار دیگر دستور بدهید تا با تزریق ماده ای او را مداوا کند در غیر این صورت دشمنان به سمت یار شما شلیک کرده و ممکن است او جان خود را از دست بدهد و با مردن او شما نیز بازنده بازی خواهید بود.اگر بدرستی و با هوش خود از آنها استفاده کنید میتوانند برای دشمنان بسیار خطرناک باشند ولی اگر نادرست از آنها استفاده شود ممکن است موجب باخت شما نیز بشوند!پس هر کدام از فرمانها را به درستی به آنها بدهید... مثلا در جایی که گروگانها هستند باید به آنها فرمان بدهید تا با دقت تیراندازی کنند چون اگر به صورت Assault (یورش) به آنها دستور بدهید ممکن است جان گروگانها به خطر بیفتد.پس این یارها چیزی ما بین گروهی بدرد بخور و گروه هستند که شما را رو به زوال می برند... آنها هیچ چیز نمی فهمند و دستورات شما را مو به مو انجام میدهند. از نشستن ، از ایستادن و تا هرکاری که شما بکنید آنها نیز به پیروی از شما آن کار را انجام میدهند.هوش عادی آنها رفتارهای بسیار عالی را نشان میدهد ولی این رفتارها با دستور شما به تکامل و به سر مقصد نهایی میرسد.اگر شما به خوبی آنها را پشت جعبه ها و دیوارهایی خوب و مناسب بفرستید و سنگرهای مناسبی را برای آنها ایجاد کنید نه تنها آنها بازی را پیش می برند بلکه هر آنچه شما به آن فکر میکنید نیز عملی خواهد شد و آن به تکنیک برخورد شما بستگی دارد همان طور که اسم ژانر بازی نیز اکشن-تکنیکی است. این دو یار در تمام مراحل همراه شما نخواهند بود و مراحلی از بازی شما باید به تنهایی حرکت کنید که سخترین قسمتهای بازی محسوب خواهد شد.

مکانها و مراحل بازی:بار دیگر در قسمت های مختلف وگاس به دنبال تروریستهای باهوش...

هرچند بیشتر مناطق بازی را در بازیهای مشابه قبلی دیده بودیم ولی همین وجود بازی در منطقه به نام وگاس خود یک ابتکار خلاقانه است.در طول بازی هنوز انبارهای قبلی وجود دارد با وسایل بیشتر نسبت به قبل که میتوانید از آنها استفاده کنید و از آنجاها منابع(تیر ، تفنگ،نارنجک،آپگریدها) را در اختیار بگیرید و با قدرت به ادامه بازی بپردازید زیرا بازی بی منبع معنا ندارد و بازی بی تفنگ و بی تیر یعنی مردن!چیزهای دیگی که در محیط بازی میبینیم جاهای جدیدی است که به آن مکانها وارد میشویم که یکی از آن مکانها را مرحله تئاطر تشکیل میدهد. مرحله پر از تکنیک طراحی و قسمتی عالی برای پوشش گرفتن و پیش رفتن...در این مرحله به زیبایی می توانید از نزدیک با تئاطر شهر وگاس آشنا شوید از صندلی های زیبایش گرفته تا پرده نمایش و حتی سالن پشتی و محلهای مختلف تئاطر که در آن تروریستهای مختلفی پنهان شده اند.این مرحله با حالت باز کاملا فرق دارد و محلهای زیادی برای مخفی شدن دشمنان در این مرحله وجود دارد.همچنین در این مرحله شما به محیط بازی وارد میشوید که در آنجا پر شده از اسناپردارانی که مانند شکارچیهای وحشی منتظر شکار هستند و فقط با دیدن گوشه ای از بدن شما ،شما را به آن دنیا وصال خواهند کرد! در کل بازی در هفت مکان مختلف انجام خواهد شد که البته هر کدام ماموریتهای گوناگونی برای انجام دادن شما دارند از جمله بهترین مراحل میتوان به مرحله Estate (مرحله آخر)اشاره کرد که بازی را در اوج خود میبرد ولی به ناگاه با پایان زود هنگام بازی شما را از اوج به ناگهان به پایین می اندازد و ضد حال بزرگی را به شما وارد میکند.در بازی شما در مناطق مختلف برفی و آفتابی و ... به دنبال انجام ماموریتهای خود میروید.

گرافیک:بهتر از قبل اما هنوز هم پیش رفت چشم گیر دیده نمیشود...

اگر بازی را با بازی های نسل جدید قیاس کنیم بازی دارای گرافیکی کهنه میباشد.بازی تقریبا همان گرافیک نسخه پیشین را داراست... ولی باز هم نمیتوان گفت دقیقا همان است زیرا پیشرفتهایی از نظر بافتی و از نظر سایه زنی میبینیم... و نورپردازی نیز بهتر از قبل شده است ولی تکسچرهای بازی تقریبا همان قبلی ها است و سازندگان مطمئنا فقط روی بافتهای آنها بیشتر کار کردند و روی انفجارات و آتش نیز خوب کار شده ولی در نسخه پی سی بازی افت فریم شدید را در بعضی موارد آتش سوزی و یا شکستن شیشه ها شاهد هستیم که باعث ضد حال خوردن شما می شود و این ربطی به سیستم بد شما ندارد بلکه بازی قدرت پردازش خوبی برای اجرای بازی را به خوبی ایفا نمیکند!در بازی تکسچرهای جدیدی با همان کیفیت قبل به بازی اضافه شده که میتوان به تکسرچهای مختلف به کار رفته در دیوارها اشاره کرد که سازندگان به خوبی از این مسئله بر آمدند که این مسئله را به راحتی وقتی که در حال انجام بازی هستید و به دیوار ها تکیه میدهید متوجه خواهید شد.خرد شدن شیشه ها به خوبی صورت میگیرد و در نسخه ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 نیز به خوبی اجرا میشود ولی در نسخه پی سی مشکل افت فریم به شدت دیده میشود و باعث کند شدن لحظه ای بازی میشود.دود در بازی خیلی بیش از حد کارتونی و غیر واقعی است که باعث پخش بسیار بد در محیط میشود...علاوه بر این محیط هایی که از دور مشخص هستند بسیار بد طراحی شده اند ولی از مشکلات که بگذریم به مسائل خوبی نیز در گرافیک میرسیم قیافه شخصیتها بسیار خوب طراحی شده و کاملا به واقع نزدیک است و این یکی از مسائل خوب در گرافیک است البته گرافیک در نوع خودش خوب است در بازی اینبار خیلی بهتر از قبل به انعکاصات توجه شده و مطمئنا بسیاری از جاهای شفاف محیط را بازتاب خواهد کرد ولی از عنوانی چون Rainbow Six: Vegas 2 که اثری از یوبیسافت است چنین بر می آمد که گرافیکی بسیار بهتر از نسخه قبلی بازی را درست کنند نه اینکه گرافیک نسخه قبلی بازی را با کمی تغییر به عنوان شماره 2 بازی جا بزند!!!

 

صداگذاری:صداها و آهنگها در یک کلام عالی هستند و بسیار خوب طراحی شده اند. صدای تفنگها، صدای فریادهای تروریستها و صدای کمک خواهی گروگان ها همه و همه بسیار پویا و خوب صداگذاری شده است ، در قسمتهای سرد حتی صدای سوز نیز شنیده میشود و در محیط های بسیار ساکت صدای نفس کشیدن شخصیت بازی و یارانش به راحتی شنیده میشود. آهنگها جذاب و هرکدام باعث جذابیت هر چه بیشتر بازی خواهند بود. در هر مرحله نیز آهنگهای در خور همان مرحله پخش میشود و در کل آهنگهای بسیار جذابی برای هر چه جذاب تر شدن بازی تعبیه شده است که از آنها لذت شایانی خواهید برد.صدای شخصیت اصلی نیز در موقع گفتن دستورها نیز بسیار پر بار ، بسیار شیک و پر اباهت است. در کل صداگذاری یکی از قسمتهای خیلی خوب بازی و یکی از پیشرفتهای چشم گیر بازی محسوب میشود که البته در نسخه قبلی نیز بسیار خوب بوده است.

سیستم مورد نیاز بازی: حداقل یک گیگ رم ، انویدیا 6600 ( حداقل حافظه گرافیک 128*) و پنتیوم 4 و مخلفات سی پی یوی معمولی

CPU: 3 GHz Pentium 4 or AMD Athlon 3000 (3.5 GHz Pentium 4 or Athlon 3500 Recommended)
System RAM: 1 GB (2 GB Recommended)
Operating System: Windows Vista / Windows XP
Video Card: 128 MB DirectX 9.0c-compliant, Shader 3.0-enabled video card (NVIDIA GeForce 6600+ / ATI Radeon x1300+)
DirectX Version: DirectX 9.0c included on disc
Sound Card: DirectX 9.0c compatible 16-bit sound card
HDD: 7.0 GB

Prototype

Prototype یکی از حیرت انگیز ترین بازی های اصلی (بدون نسخه قبلی) است. این بازی که در ژانر اکشن و به سبک و سیاق بازی GTA هست در شهر New York City انجام میشود. شما در نقش Alex Mercer دیوانه که توانایی بالا رفتن از آسمان خراش ها ، نصف کردن بدن مردم و از این دست کارها را دارد ایفا نقش می کنید و در بین هرج و مرج شهر New York قرار دارید که یک ویروس باعث تغییر ژنتیکی مردم میشود و در این زمان جنگی بین نظامیان و مردم تغییر داده شده در میگیرد. Alex Mercer دانشمندی بزرگ است که قانون را زیر پا گذاشته و با مداخله در ژنتیک موجودات زنده و دست کاری آن ها موجوداتی با چثه دلخواه ایجاد می کند. گیمر میتواند ژن های موجودات را عوض کند و برای کسب قدرت باید از DNA موجودات دیگر استفاده کند که با این کار آن ها می میرند.



بازی در یکی از میدان های شهر New York به نام Times جریان دارد. صبح است و انبوه مردم که در حال انجام امور روزانه هستند همه جا دیده می شوند. مردم در حال راه رفتن ، رانندگی و خرید و فروش هستند. دوربین با نوسان یک منظره وسیع رو به نمایش در می آورد. چندین آسمان خراش با جزییات فراوان (به صورت بلادرنگ) که نوک آن ها از ابرها هم بالاتر رفته. ناگهان صدای بوق ماشین به صدا در می آید و در پی آن صدای آژیر ، مردم هراسان به این طرف و آن طرف می روند و فریاد می زنند همه جا هرج و مرج دیده می شود. احساس بودن در یک شهر واقعی به شما دست می دهد. حالا وقت نجات دادن جانتان هست. شما باید از روی ماشین هایی که تصادف کردند پریده و به یک جای امن برسید و حالا یک موجود عظیم الچثه به شکل یک حشره نمایان می شود و همه چیز را از بین می برد. مردم با اضطراب فرار میکنند. غول یک هلیکوپتر را منهدم می کند. نیرو های نظامی با تانک ها و فانتوم ها از راه می رسند و شروع به شلیک می کنند.

هدف شما در این لحظه از بین بردن تخم آن حشره بزرگ است و برای اولین بار به توانایی ها و قدرت Mercer پی می برید. با استفاده  از توانایی shape-shifting ، Alex می تواند اندامش را چندین برابر بزرگ کرده و از استیل های مختلف استفاده کند. او برای دفاع از خودش به سمت موجود عظیم الچثه حمله میکند ولی با یک لگد به طرفی پرت می شود و اکنون دست Mercer به یک blade (شمشیر قوی) تبدیل شده و به غول ضربه میزند. ولی نیروهای نظامی از Alex حمایت نکرده و می خواهند او را هم از بین ببرند. او میدان Times را ترک کرده و در دام یک توطئه قرار می گیرد که می خواهد با مدرک بیگناهی خود را ثابت کند و برای این کار باید به تمام New York سر کشیده و به اکتشاف بپردازد.



Alex از توانایی های خاصی برخوردار است :
یک گروه سرباز با تفنگ های M4 به سمت او یورش می برند ولی Alex به اهستگی حرکت کرده و با مشت خود به زمین می کوبد و بر روی زمین یک گودال به وجود می آید سپس تیغ هایی از زمین خارج شده و تمام سربازان را از بین میبرد. شما در این بازی به غیر از سربازان و دشمنانی که تغییر ژنتیکی داده اند با تانک ها و هلیکوپتر ها هم در جنگ هستید اما نکته جالب این است که می توانید هلیکوپتر ها و تانک ها را دزدیده و از آن ها استفاده کنید.  Alexمی تواند با نیروهای خود به سرعت دنبال یک تانک دویده و سپس از آن بالا برود ، در تانک را باز کند و به داخل آن بپرد و کنترل تانک را به دست بگیرد. Alex می تواند مثل تانک ها با دست خود به سمت دشمانان آتش پرتاب کند. با کشتن مردم و دشمنان بدن آن ها به حالت مایع در آمده و از پاهای Alex بالا رفته و داخل بدنش می شوند. و شما م یتوانید از قابلیت های آن ها در هر زمان  استفاده کنید. در بازی Prototype می توانید آزادانه ماموریت های جانبی را انتخاب کرده و آن ها را انجام دهید درست مثل دو بازی  Hulk: Ultimate Destructionو Scarface که توسط شرکت سازنده ی Prototype یعنی  Radical Entertainment ساخته شده و هر دو open-world بودند.

Prototype المان های بازی های بزرگ را یک جا و به صورت فوق العاده گرد هم آورده است و در فصل سوم سال 2008 برایPC  و PS3 و Xbox 360 منتشر می شود.

مصاحبه تاکوچی درباره Resident Evil 5 با فامیتشو

ما بالاخره تمام سیستم گرافیکی بازی رو درست و اجرا کردیم.
از حالا میتونیم روی سیستم بازی و برقراری تعادل تمرکز کنیم. 6 ماه پیش ، وقتی که یک Update منتشر کردیم ، ما فقط المنتهای گرافیکی بازی رو سر هم کرده بودیم. ما در حال حاضر مشغول چک کردن جزء به جزء اجزای بازی هستیم تا مطمئن بشیم که به خوبی گرافیک بازی کار میکنن و از عهدش برمیان.

اینبار Bio5 گستره زیادی از محیطها و شرایط متفاوت رو در بر میگیره ، در Bio1 سیستم بازی شما رو به یک محیط محدود میکرد ، که بیشتر در عمارت میگذشت ، اینبار ما سعی کردیم بازیکن رو تا میتونیم بیرون ( از محیطهای بسته ) بیاریم. بنابراین تغییرات زیادی در خود محیط های بازی وجود داره ، آب هوا ، گذر زمان و دیگر متغیرها. ما راه زیادی اومدیم و فضاهای خیلی زیادی رو نسبت به نیم سال گذشته درست کردیم.


وقتی برای بار اول شروع به ساخت بازی کردیم ، خیلی دربارش بحث کردیم که بازی باید کجا در جریان باشه ، عده ای محیطهای سنتی و ترسناک قدیمی رو پیشنهاد دادن اما بعنوان یک بازی نسل جدید ، بقیه احساس میکردن که ما نیاز به یک فضای کاملا جدید داریم. و این دو کاملا با هم در تضاد هستند. از همه مهمتر ما یک داستان داشتیم که باید ازش پیروی میکردیم ، باید درباره پایه و اساس T-Virus صحبت میکردیم ، پس نظرتون درباره جایی که اولین بشر پدیدار شدن چیه ؟ من دانشمند نیستم و نمیدونم تا چه حد درسته ، اما ما آفریقا رو انتخاب کردیم که محل پیدایش بشریت نام برده شده ، اینجوری شد که تصمیم گرفتیم محیط Bio5 ، آفریقا باشه.



بنابراین نیاز به یک محیط روشن داشتیم ، و تا حالا نور و نورپردازی هیچ عامل مهمی در Biohazard ـها نبوده پس ما میدونستیم که این یک نوع مبارزه طلبی خواهد بود. دنیای کامپیوتر زیاد به محیطهای تاریک و یا محیطهایی که نور در آنها واضحه توجهی نداشتند اما خیلی کار میشه با اینها کرد. من سازندگان غربی زیادی دیدم که نور رو بعنوان یک عامل اصلی در بازی قرار میدن و من همیشه بازیهای مختلف رو زیر نظر دارم اما هنوز باور دارم که کارهای کپکام بهترین هستند ( ایول )
ما به نور در بازی شکل دادیم فکر میکنم که شما و همه تفاوت نورپردازی این کار ما با دیگران رو دیدید ، هرچند ما احساس کردیم که داریم درست اقدام میکنیم چون اگر شما خیلی به نورپردازی تکیه کنید ، خود بازی رو فراموش میکنید ، ما هنوز اون فضای Biohazard ـیک رو میخواستیم !
البته وقتی شما نور رو درست میکنید ، اتوماتیک سایه رو هم خلق کردید. اگر فکر کنید میبینید این طرح نور و تاریکی ، همیشه تم و درونمایه Biohazard بوده. در تمام بازیهای قبلی نور و تاریکی بعنوان یک ایده مبهم استفاده شده. اینبار ما سعی کردیم که نور و سایه رو واقعی تر درست کنیم و با همون روش قبلی ادغام کنیم. میشه گفت که ما یک بازی بر اساس تاریکی و روشنایی درست کردیم !
تاریکی و روشنایی در بازی چیزی فراتر از " Contrast تصویر " خواهد بود.
شما در نور شدید به سختی میتونید اجسام در تاریکی رو ببینید ، و بخاطر شدت نور ، وقتی یکدفعه وارد یک محیط تاریک میشید ، تقریبا هیچ چیز رو نمیبینید ! ندیدن چیزهای تاریک برای یک Biohazard شاید عادی باشه ، اما در بازیهای دیگه ، این امر ساختن بازی رو خیلی سخت میکنه ، شما نمیتونید آیتم ها رو ببینید ، نمیتونید دشمنان رو ببینید ، نمیتونید محیطتون رو ببینید ، اما در یک Biohazard ، اصل مطلب اینه ، بخش اصلی بازی همین پیچیدگی و احساس ترس و سردرگمیه. با استفاده از این ، ما میتونیم ترس بازیکن از تاریکی رو بالا ببریم.
وقتی وارد یک محیط تاریک میشید باید صبر کنید تا چشماتون عادت کنه ، تو همین چند لحظه ، دارید بازی ـه ترسناکی رو انجام میدید که نمیتونید ببینید !! این لحظات واقعا آتش ترس رو فروزان میکنه. ما داریم سخت تلاش میکنیم که این المنت رو با نحوه جنگیدن با دشمنان در طول بازی ادغام کنید ، شما نمیتونید چیزی رو که نمیبینید بکشید !
پایه و اساس سیستم گیم پلی بازی ، مثل سیستمیه که میکامی برای Biohazard 4 ساخته بود ، این سیستم در سطح جهانی بعنوان یک سیستم عالی شناخته شده بنابراین ما هم از همون روش استفاده میکنیم.اما ، استفاده یکنواخت از این سیستم باعث نا امیدی فن ها میشه پس ما تصمیم گرفتیم که یک سیستم جدید به بازی اضافه کنیم که منحصرا برای Biohazard 5 استفاده میشه. Biohazard همیشه بخاطر اینکه با زمان پیش رفته معروف بوده و ما هم سعی داریم این سنت رو ادامه بدیم.

تعداد زیادی از ما که روی Bio1 کار میکردند کریس همیشه یک شخصیت به یاد موندنیه اینبار ما این شانس رو داشتیم که شخصیت اونو طوری بررسی کنیم که در این 10 سال به این ترتیب اینکارو نکرده بودیم ، بفهمیم که کریس چجور آدمیه ، قبلا چیکار میکرده. این چیزیه که قبل از نوشتن سناریو تو ذهن ما بود.

داستان میگه S.T.A.R.S از رده خارج شده ، خب ، چه بلایی سرش اومده ؟ کریس در این 10 سالی که حضور نداشته چه کار میکرده. و اینکه بعد از 10 سال کریس چه میکنه و اینکه اون چجوری همه چیز رو تموم میکنه ، مهمترین درونمایه داستانه.

ما میخواستیم بازیکن هم ، همون چیزهایی که کریس در این 10 سال تجربه کرده رو تجربه کنه پس ما چند راه رو آماده کردیم که به بازیکن در این راه کمک کنیم.

همونطور که در تریلر دیدید ، شما با تعداد زیادی از دشمنان روبرو میشوید. ایده اصلی Biohazard همیشه این بوده که با حجم محدودی از مهمات بجنگید ، اما وقتی تعداد دشمنان اینقدر زیاد میشه ، سخته که با همون شاتگان و سلاح کمری به بازی ادامه بدیم ، کاری که تا الان میکردیم بنابراین سطح خیلی خیلی زیادی از اسلحه رو در بازی خواهیم داشتیم.

Bio1 یک عنوان بزرگ بود با فنهای خاص که دوست داشتند اسلحه های واقعی رو ببینند ، ما در Bio4 یک تغییر کوچیک دادیم ، که تمرکزمون بیشتر روی خود اسلحه ها بود ولی واقعی نبودند. اما خیلی از فن ها میگفتند که ما اسلحه های واقعی تر میخواهیم ، ما تمام سعیمون رو میکنیم که چیزی بسازیم تا شما بتونید از واقعی ترین اسلحه ها استفاده کنید.

به خودی خود سیستم نبرد تن به تن در بازی وجود ندارد ، ما در Bio4 ، سیستم دکمه Action داشتیم که بعضی وقتها همینکارو میکرد. ما سعی کردیم همون ایده رو وسعت بیشتری ببخشیم و تعداد عملکرد ها رو بیشتر کنیم ، به این ترتیب شما میتونید صحنه های نبرد تن به تن رو تجربه کنید و با اضافه شدن این سیستم جدید ، بازی آسانتر و البته لذت بخش تر خواهد شد.


برای کسانی که مدتهای زیادی برای Bio5 صبر کردند :
با این بازی ما توانستیم از قدرت نسل جدید استفاده کنیم و همه موافقند که این بازی به یک عنوان عالی تبدیل خواهد شد و برای تبدیل شدن به چیزی باورنکردنی ساخته میشود ، از گرافیک و گیم پلی گرفته تا داستان بازی. فکر میکنم که با این عنوان ما به بالاترین سطح Biohazard رسیدیم.
خیلی از فنها انتظارات زیادی از بازی دارند و میخواهند که عنوانی پر از تفاوت باشد و فکر میکنم که این بازی بتواند خیلی از آن انتظارات را برآورده کند.
ما طرح هایی برای فیلم CG داریم که بزودی ریلیز میشود و برای رسیدن به اون ، زندگی هرشخصیت جداگانه بازی رو سخت کند و کاو کردیم و امیدوارم که در سال جاری ، به خوندن مطالب در مورد بازی در مجله هفتگی فامیتسو ادامه بدید !

DEVIL MAY CRY 4

شروع:اکشن، کش مکش،درگیری،هیجان!!!! اگر همه این کلمات را با هم در یک بازی می خواهید باید یک بار دیگر سری به دنیای Devil may cry بزنید و این بار ، این دنیا را از دریچه ای تازه ببینید... شماره چهارم بازی دویل می کرای برخلاف صحبتهای اولیه که فقط برای ps3 می خواست بیاید برای دو کنسول Xbox360 و ps3 هم اکنون اکران شده است و در اول فروردین87 قرار است این بازی برای PC نیز ریلیز می شود تا همه این بازی جالب را تجربه کنند، چون تفاوت آنچنانی مطمئنا بین نسخه های پی سی و xbox360 بازی نیست این نقد برای تمام کنسول ها(xbox360،pc،ps3) است و بعد از انتشار بازی برای پی سی سیمز47 این بازی را بار دیگر نقد نخواهیم کرد و فقط با ویرایش سیستم مورد نیاز را به آخر آن اضافه می کنیم.

مقدمه:بازیهای اکشن فانتزی هیچ موقع طرفداران آنچنانی را برای خود دست و پا نکرده اند، ولی بازی که امروز برای شما مورد نقد قرار می دهیم بازی است که یکی از جذابترین و بهترین بازی های اکشن فانتزی است که تا به امروز درست شده است،شما در بازی هیجانی بالاتر از حد ممکن را بدست خواهید آورد و باز می توان گفت یک دویل می کرای عالی دیگر را می توانید تجربه کنید تا لذت بازی کردن آن را تا ساعت ها در ذهن خود داشته باشید و لذت ببرید.

پیش زمینه داستانی:وقتی صحبت از داستان بازی می کنیم باید این را مد نظر داشته باشیم که این بازی داستانی خاص و یا تعجب بر انگیز را برای شما زنده نخواهد کرد و داستان بازی جزء داستانهای متوسط دنیای بازیها دسته بندی می شود ولی داستان بازی باز برای خود خصوصیات متمایز کننده ای دارد که لذت بازی را چندین برابر می کند،کات سنسها(دموی های وسط بازی) در این بازی بسیار زیاد هستند که باعث درک هر چه بیشتر داستان بازی می شود.برخلاف صحبتهای که قبل از عرضه بازی می شد این بار نیز شما می توانید کنترل دانته شخصیت محبوب سری قبل را داشته باشید با همان کلت و همان شمشیر همیشگی و حتی قوی تر از قبل اما شخصیت اصلی تر بازی که زمان بیشتری از بازی توسط او تصرف شده است و حتی با دانته نیز درگیریهایی را در طول بازی خواهد داشت شخصیت جدید به نام"نرو" است که کارایی هایی جدیدی را به بازی اضافه کرده است.

داستان بازی:بازی از نقطه ای شروع می شود که "نرو" برای ملاقات گروه "Order of the Sword" وارد کلیسای مخصوص این گروه شده است .این گروه فعالیت خود را در رابطه با مبارزه با شیاطین دنبال می کنند و آنها می خواهند با برنامه ریزیهای منظم دنیا را از شیاطین پاک کنند،وقتی او وارد می شه صدای آخرین کلمات Kyrie به گوش می رسد، و بعد از به عنوان هدیه به Kyrie یک گردنبند می دهد، بعد از کمی نشستن و صحبت در مورد چگونگی مبارزه با شیاطین،وقتی که نرو واقعا از موعظه های کشیشیان خسته شده بود قصد ترک کلیسا را داشت که ناگهان،سوزش عجیبی در دست راست او به وجود آمد و علامت خطری به نرو داد که شخصی در حال آمدن به اینجاست و اینجا در خطر است. ناگهان در همین لحظه،شکارچی شیاطین "دانته" وارد کار و زار می شود و سریعا Sanctus را که رهبر گروه "Order of the Sword" را به قتل می رساند،و بعد مشغول حذف و نابود کردن محافظین و دیگر اعضای گروه "Order of the Sword" می شود.در همین حین "نرو" وارد جنگ می شود و با "دانته" به مبارزه می پردازد.در طول مبارزه دانته شکست می خورد و مجبور به فرار می شود.بعد از این نرو افرادی را می کشد که اصلا شبیه انسان نیستند.یک حمله شیطانی بسیار قوی در شهر رخ می دهد و همه شهر را به ویرانی می کشاند و حالا "نرو" باید این خراب کاری را درست کند.(نکته: در این قسمت داستان کوتاهی از بازی، باز گو شده است و شما باید به کشف داستان اصلی و بقیه ماجرا بپردازید.)

گیم پلی:""در حقیقت،شما یکی از بهترین گیم پلی ها را بین تمام بازیها انتخاب کرده اید که به شما کمک خواهد کرد که چگونه خود را با آن سازگار کنید"".اکشنهای تیر اندازی، قولهای هولناک و وحشتناک، جنگهای زیبا ، دموهای احساسی که همه اینها برای شما الهام بخش یک بازی عالی هستند و به شما فشار می آورند تا بازی را ادامه بدهید، و ادامه دادن بازی توسط شما یک پاداش بسیار بزرگ برای خودتان دارد زیرا هر قسمت که می گذرد مهارتهای شما بالاتر رفته و لذت بازی نیز برای شما بیش از پیش خواهد بود.یکی از هیجان انگیز ترین و جالبترین قسمتهای بازی ،قسمت گیم پلی بازی است که می توان گفت بازی روی دست این قسمت می چرخد ، گیم پلی بازی بسیار روان ، بسیار بسیار هیجان انگیز و بسیار سریع درست شده است.

شما این بار نیز در بازی مانند سری قبل با همان حالت گیم پلی رو به رو هستید بعلاوه اینکه در این قسمت کمبتهای بیشتری نیز در بازی اضافه شده است و باعث شده اند از شخصیتهای اول بازی حرکات زیباتری را ببینید.شما وقتی کنترل نرو را در دست دارید می توانید حالت جدید از گیم پلی را تجربه کنید ، بیشتر ادعای نرو در جنگها به همان دست شیطانی خود است که می تواند با آن کارهای گوناگونی را انجام بدهد،دست سوخته او انرژی بسیار زیادی دارد و می توانید دشمنان را از دور بکشید، و همچنین کمبوهای مختلف او که بعد از کسب امتیاز مناسب می توانید آنها را بیشتر کنید و مناسبترین آنها را برای خود انتخاب کنید تا در در گیری با دشمنان با مشکل رو به رو نباشید تا گوشه ای از شگفتی های نهفته بازی را درک کنید.مکانیک این کمبوها بسیار آسان هستند و شما در موقع مورد نظر می توانید کمبوی خاص خود را فعال و کمبو های غیر نیاز را غیر فعال بکنید. گیم پلی دفاعی بازی نیز زیاد تغییر نکرده ولی شاید بتوان گفت کمی بهتر از حالتی باشد که در سری قبلی بازی دیده بودیم .در طول بازی و در طول نبرد شما به طور باور نکردنی می توانید با حرکاتی که از نرو می بیند هیجان خود را ارضاء کنید و این بسیار عالی است که گیم پلی به این خوبی را در پیش داشته باشیم تا بتوانیم بالاترین هیجان ممکنه را از یک بازی ببینیم.روی زمین لیز بخریم، به راحتی بپریم، با سرعت با شمشیر کار کنیم، با تفنگ به سمت دشمنان شلیک کنیم، با دست پر انرژی دشمنان را به آتش بکشیم و این والاترین هیجان ممکن است. آرایش های حمله ای شما می تواند توسط خود شما انتخاب شود ولی در مقابل هم می توانید این آرایش ها را به دست کامپیوتر بسپارید تا به صورت اتوماتیک و توسط هوش مصنوعی بازی این آرایشها را به شما بدهد.آرایشهای حمله ای بازی بسیار زیاد و قابل آپگرید و زیاد شدن هستند.

ادامه مطلب ...

DirectX End-User Runtime

DirectX End-User Runtime یک پکیج تکمیلی است که تقریبا هر ماه شرکت مایکروسافت آن را به روز میکند.با استفاده از این بسته نرم افزاری شما قادر به اجرا کردن و استفاده حداکثر از برنامه های گرافیکی خود را خواهید داشت.در واقع این یک بسته شتاب دهنده و توسعه دهنده کارت گرافیکی است.حجم این بسته که مربوط به ماه فبریه 2007 است حدود 44.5 مگابایت است.

 

دانلود کنید

DirectX 10 RC2 Fix 1 for Windows XP Final Edition

DirectX 10 RC2 Fix 1 for Windows XP (Final Edition)

DirectX 10 RC2 Fix 1 for Windows XP Final Edition




DirectX 10 RC2 Fix 1 - a patch to increase the compatibility of new games and programs with Windows XP. And also corrects errors with the launch of games requiring files with DirectX 9.0 and earlier versions of it. Just when there graphics card with support for DX10 makes those options available in the next-generation games that before the installation of these libraries were not available.