روش های آدم شدن

پنج روش آدم شدن

.

.

.

.

.

.

کنجکاو نشو . تو آدم بشو نیستی

 

امیدوارم عمرت مثل دستمال توالت

سفید

دراز

و مفید باشه

 

ببین دیگه به این شماره نه زنگ بزن نه اس ام اس بده

شوخی هم ندارم

میخوام این خط رو بفروشم تا دلت رو بخرم

 

اگه یک روز باهم رفتیم بیرون. من سردم شد

یه لب……..

یه لب…………

یه لب…………..

یه لبو واسم میخری؟

 

از یک دیونه میپرسن چرا دیونه شدی؟

میگه من یک زن گرفتم که یک دختر 18 ساله داشت

دختره زنم با  بابام ازدواج کرد. پس زنم مادرزنه مادرشوهرش شد

دختر زن من پسری زایید که داداشه من و نوه ی زنم بود . پس نوه ی منم بود

پس من پدربزرگه پسرم بودم . پس زن من…..  زیاد فکر نکن! قاطی میکنی

 

سلام عزیزم

پلیس یک جسد میمون شبیه انسان پیدا کرده

وقتی شنیدم خیلی نگران شدم

اگه سالمی یک اس ام اس بده از نگرانی در بیام

 

یه روز غضنفر تو دستشویی بوده بعد یه نفر میاد در می زنه میگه بدو آب داره قطع میشه غضنفر اول خودشو می شوره بعد جیش میکنه

یک شب یک نفر از کنار قبرستون رد میشده میبینه همه مرده ها روی قبرشون نشستن. ازشون میپرسه چی شده.میگن سوالهای شب اول قبر لو رفته.گفتن بیرون بشینید تا از دوباره سوال طرح کنیم.

یه کچله میره سلمونی همه بهش میخندند میگه اومدم آب بخورم ها ها ها

به غضنفر میگن تا حالا به فاک رفتی؟ میگه: نه… ردیف کنین آخر هفته بریم!!

یارو زنش سبزه بوده، سیزده به در میندازتش بیرون

 

خیلی دوست دارم ببینمت

ولی حیف که بلیت باغ وحش گرونه

 

هرجای دنیا که باشی و هر کاری که داری میکنی

اینو بدون که یک قلب هست که همیشه واسه تو میتپه

اونم قلب خودته…

 

یه دوقلو بعد 9 ماه بدنیا نمیان میرن سونوگرافی میبینن پسره بند نافشو انداخته دور گردن دختره میگه :جووووووون داداش اگه بذارم لخت بری بیرون

 

یارو میره کارواش بهش میگن ماشینت کو می گه راه نزدیک بود پیاده اومدم

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یگانه به نام جای تو نیست با سه

Yazd-Music.com || Bia2Yazd.Com

برای دانلود روی آهنگ مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Save Traget As رو بزنید

کیفیت Mp3/128KB

Download

Server 2

=-=-=-=-=-=-=-=

کیفیت Wma/64KB

Download

=-=-=-=-=-=-=-=

کیفیت Ogg/48KB

Download

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای کامران هومن به نام من اگه نباشم با

Yazd-Music.com || Bia2Yazd.Com

برای دانلود روی آهنگ مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Save Traget As رو بزنید

کیفیت Mp3/128KB

Download

Server 2

=-=-=-=-=-=-=-=

کیفیت Wma/64KB

Download

=-=-=-=-=-=-=-=

کیفیت Ogg/48KB

Download

سه آهنگ جدید و زیبا از پارسا پور کرمی با سه کیفیت

Yazd-Music.com || Bia2Yazd.com


 نام آهنگ
 کیفیت 128
 کیفیت 64
 فرمت OGG
 Bi To Mimiram  Download  Download  Download
 Lajbaz  Download  Download  Download
 Na Dige  Download  Download